Civic | Απόδοση
Test Ride
ArrowΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ HONDA
Test Ride
ArrowΚΛΕΙΣΤΕ ΕΝΑ TEST DRIVE
Offers
ArrowΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Brochure
ArrowΦΥΛΛΑΔΙΑ
Dealer
ArrowΣΗΜΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ

Civic

Η επόμενη γενιά Civic διαθέτει δυναμικό χαρακτήρα και ένα ισχυρό υβριδικό σύστημα κίνησης

 

Image2

Δεν χρειάζεται επαναφόρτιση

Το Civic αυτο-φορτίζεται ενώ οδηγείτε, παράγοντας ενέργεια χωρίς την ανάγκη να βρείτε έναν σταθμό φόρτισης.

Image2

Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου

Το πλήρως υβριδικό σύστημα HEV θα επιλέξει αυτόματα την κατάλληλη λειτουργία επιτυγχάνοντας εξαιρετική οικονομία καυσίμου με επιδόσεις που συναρπάζουν.

Image2

Εγγύηση Honda

Η Honda στην Ελλάδα προσφέρει για τα μοντέλα e:Technology δίχως καμία επιβάρυνση 5 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια με το πρόγραμμα Honda Assist.

Image2

Μειωμένες εκπομπές ρύπων

Ένα πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης παράγει λιγότερους ρύπους και το Civic με εκπομπές CO2 μόλις 108-114 g/km κάνει ένα ακόμη βήμα προς μια κοινωνία χαμηλών εκπομπών άνθρακα.

Υβριδική τεχνολογία Honda

To νέο Civic διαθέτει ένα ισχυρό υβριδικό σύστημα κίνησης, τεχνολογίας e:HEV.

Το υβριδικό μας σύστημα βασίζεται σε μία εμπειρία άνω των 20 χρόνων στα υβριδικά συστήματα αυτοκινήτων δρόμου και στη Formula 1®. Η μονάδα ισχύος (PU) αποτελείται από δύο συμπαγείς ηλεκτροκινητήρες, συνδεδεμένους σε ένα νέο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0 i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο σταθερής σχέσης μετάδοσης.

Το σύστημα αποδίδει 184 PS και 315 Nm ροπής προσφέροντας στο Civic υψηλές επιδόσεις και εξαιρετική οικονομία.

Right Image
Right Image

Προηγμένες λειτουργίες μονάδας ισχύος

Το έξυπνο, αυτό-φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα e:HEV επιλέγει αυτόματα μεταξύ των τριών λειτουργιών: Electric, Hybrid, Engine.

Η προεπιλεγμένη ηλεκτρική λειτουργία (Electric Drive) προσφέρει άμεση επιτάχυνση
από στάση, σχεδόν αθόρυβη οδήγηση και 100% ηλεκτρική κίνηση.

Η υβριδική λειτουργία (Hybrid Drive) συνδυάζει τον θερμικό κινητήρα με τον ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια προκειμένου να παράγει ενέργεια που τροφοδοτεί τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα-κίνησης, προσφέροντας συναρπαστικές επιδόσεις με 184 PS και 315 Nm ροπής.

Η λειτουργία θερμικού κινητήρα (Engine Drive) επιτρέπει τη μετάδοση κίνησης από τον βενζινοκινητήρα απευθείας στους τροχούς, για να διατηρείται η υψηλή ταχύτητα και να φορτίζει η μπαταρία κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Κατά την επιτάχυνση σε υψηλές ταχύτητες, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως υποβοήθηση στον βενζινοκινητήρα, αυξάνοντας έτσι τη συνολική απόδοση του συστήματος.

Εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης

Αντί για ένα συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων, μία εξελιγμένη μονάδα υποπολλαπλασιασμού (direct drive) δημιουργεί άμεση μετάδοση κίνησης με σταθερή σχέση και απρόσκοπτη μεταφορά ροπής, όπως σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα.

H διάταξη του συστήματος της Honda είναι πιο συμπαγής από ένα συμβατικό ή ένα πλανητικό eCVT που κατά κανόνα χρησιμοποιείται σε άλλα υβριδικά οχήματα, ενώ παράλληλα προσφέρει και αθόρυβη λειτουργία.

Με μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης και λιγότερα εξαρτήματα, αυτή η πρωτοποριακή μονάδα μετάδοσης κίνησης προσφέρει υψηλή απόδοση και κορυφαία αξιοπιστία. 

Right Image
Right Image

Θερμικός κινητήρας 2.0 i-VTEC

Ο νέος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 2.0 i-VTEC εξελίχθηκε αποκλειστικά για το αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα τεχνολογίας e:HEV των ολοκαίνουργιων ZR-V και της νέας γενιάς Civic.

Η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού επιτρέπει τον ‘ψεκασμό πολλαπλών σταδίων’ σε κάθε φάση λειτουργίας, που μειώνει τις εκπομπές ρύπων σε ένα ευρύ φάσμα στροφών. Βελτιστοποιημένος για ταχύτερη και πιο αποδοτική καύση και περισσότερη ροπή, ο νέος κινητήρας διαθέτει έναν υψηλότερο λόγο συμπίεσης, χάρη στη βελτιωμένη απόδοση ψύξης που σε συνδυασμό με τον κύκλο λειτουργίας Atkinson επιτυγχάνουν μια κορυφαία θερμική απόδοση στην αυτοκινητοβιομηχανία που φτάνει το 41%. 

Οι μηχανικοί της Honda εξέλιξαν τον νέο κινητήρα προκειμένου να καλύπτει και τα μελλοντικά όρια εκπομπών ρύπων, χρησιμοποιώντας έναν καταλύτη που ενεργοποιείται στις χαμηλές θερμοκρασίες, βελτιστοποιώντας το σχήμα των αυλών εισαγωγής για υψηλό στροβιλισμό ροής αέρα και υιοθετώντας βαλβίδες με πλήρωση νατρίου. Όλα αυτά συμβάλλουν στη βελτίωση τόσο των εκπομπών ρύπων όσο και στη μείωση της κατανάλωσης.

Υβριδική μπαταρία

Η υβριδική μπαταρία του Civic τοποθετείται κάτω από τον πίσω χώρο φόρτωσης, βελτιστοποιώντας τη συνολική διάταξη του συστήματος χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις και το μειωμένο βάρος της, μόλις 36,4 kg. 

Η υψηλή τεχνογνωσία και η μακροχρόνια εμπειρία μας στα υβριδικά συστήματα κίνησης οδήγησαν στη δημιουργία μιας νέας υβριδικής μπαταρίας (IPU) που διαθέτει μεγιστοποιημένη ωφέλιμη χωρητικότητα και υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις αντίστοιχες μπαταρίες των ανταγωνιστικών μοντέλων. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει τη διατήρηση της απόδοσης και της ωφέλιμης χωρητικότητας της υβριδικής μπαταρίας με την πάροδο του χρόνου, εξασφαλίζοντας την υψηλή αξιοπιστία που χαρακτηρίζει όλα τα αυτοκίνητα της Honda.

Μια νέα Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (PCU), τοποθετημένη κάτω από το καπό για εξοικονόμηση χώρου, διαχειρίζεται την ηλεκτρική ισχύ υψηλής τάσης του υβριδικού συστήματος. Η αύξηση της πυκνότητας ισχύος της PCU και της ενεργειακής πυκνότητας της IPU επιτρέπει στον ηλεκτροκινητήρα να έχει ενεργό ρόλο σε ευρύτερο φάσμα συνθηκών οδήγησης. Αυτό, επιτρέπει στο θερμικό κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και αυξάνοντας τη ροπή στις υψηλότερες ταχύτητες.

Right Image
Right Image

Linear Shift Control

Το σύστημα γραμμικού ελέγχου των αλλαγών ταχυτήτων συσχετίζει τον ήχο του κινητήρα με την επιτάχυνση, προσφέροντας μια αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία, παρόμοια με αυτήν που παρέχουν τα σπορ μοντέλα με συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Μια σημαντική εξέλιξη σε σχέση με τα προηγούμενα υβριδικά μοντέλα της Honda, το Linear Shift Control δημιουργεί ένα μοναδικό χαρακτηριστικό στο Civic εξομοιώνοντας την λειτουργία ενός σπορ κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτό το προηγμένο σύστημα της Honda προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης εξαλείφοντας ταυτόχρονα την αίσθηση του ‘πατιναρίσματος’ και τον υψηλό θόρυβο κατά την επιτάχυνση που είναι χαρακτηριστικά των αμιγώς υβριδικών συστημάτων κίνησης. 

Winding Control

Για μια δυναμική οδηγική εμπειρία σε δρόμους με στροφές το ‘winding control’ εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή απόκριση του υβριδικού συστήματος.

Όταν το σύστημα ανιχνεύει την πρόθεση για γρήγορη οδήγηση σε δρόμο με στροφές, διατηρεί τις στροφές του κινητήρα και βελτιώνει την απόκριση μειώνοντας τις περιττές και συχνές εναλλαγές μεταξύ των λειτουργιών electric/hybrid και engine drive.

Σε αυτό τον τρόπο λειτουργίας, εφαρμόζεται επίσης ένα ισχυρότερο επίπεδο αναγεννητικής επιβράδυνσης G όταν χρησιμοποιούνται τα χειριστήρια ελέγχου, για την καλύτερη υποστήριξη του οδηγού.

Right Image
Right Image

Εξελιγμένη πλατφόρμα υβριδικών μοντέλων C/D

Η πλατφόρμα της νέας γενιάς Civic είναι το βασικό πλαίσιο της Honda που συνδυάζει χαμηλό βάρος, υψηλή ακαμψία, χαμηλό κέντρο βάρους και χαμηλή αδράνεια και καλύπτει τα υβριδικά μοντέλα των κατηγοριών C και D.

Η νέα πλατφόρμα χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά στην νέα γενιά του Civic και στη συνέχεια στο καινούργιο CR-V και στο υψηλότερης κατηγορίας Accord για τις αγορές της Αμερικής και της Ασίας, φέρνοντας βελτιώσεις στη σχεδίαση, την οδήγηση και την άνεση. 

Τα τελευταία χρόνια, η ανάπτυξη νέων αμαξωμάτων έχει μετατοπιστεί στην ιδέα της επίτευξης εξαιρετικών επιδόσεων οδηγικής συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης, εξισορροπώντας περιοχές με υψηλή ακαμψία με εκείνες που συνδυάζουν δύναμη και ευελιξία. Από την άλλη πλευρά, για να βελτιωθεί η απόδοση ασφάλειας σύγκρουσης, είναι απαραίτητο να αυξηθεί η αντοχή και η ακαμψία του αμαξώματος.

Τεχνολογία προηγμένης μηχανικής συμβατότητας ACE™

Η τεχνολογία δομής αμαξώματος ACE™ και η εκτενέστερη χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής εξασφαλίζουν υψηλή ακαμψία αλλά και τη μέγιστη προστασία της καμπίνας σε περίπτωση σύγκρουσης.

Χρησιμοποιώντας πλάκες από χάλυβα με θερμή σφράγιση και πλάκες υπερύψηλής αντοχής στις κατάλληλες θέσεις, και εφαρμόζοντας δομητικές συγκολλήσεις, έχουμε επιτύχει μια εξαιρετικά αποτελεσματική ισορροπία μεταξύ της ευστάθειας χειρισμού και της ασφάλειας κατά των συγκρούσεων

Right Image
Το νέο Civic είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει μια δυναμική εμπειρία οδήγησης με εντυπωσιακή οικονομία και απόδοση

ΕΠIΛΕΞTΕ ΕΚΔΟΣΗ

Line
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟ Civic ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΤΕ

ELEGANCE

από 41.500 38.900 €

SPORT

από 43.500 40.900 €

ADVANCE

από 47.700 45.100 €

Configurator
ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ HONDA
Επιλέξτε ένα μοντέλο και φτιάξτε το Honda των ονείρων σας
ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ HONDA
Book a test drive
ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΝΑ TEST DRIVE
Κλείστε ένα test drive με τo αγαπημένo σας HONDA
ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΝΑ TEST DRIVE
Dealers
ΣΗΜΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
Διαλέξτε το κατάστημα ή συνεργείο που σας εξυπηρετεί.
ΣΗΜΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
Brochure
ΦΥΛΛΑΔΙΑ
Κατεβάστε ένα φυλλάδιο ή τιμοκατάλογο
ΦΥΛΛΑΔΙΑ